پاسداران، بوستان هفتم، تقاطع پایدار فرد، پلاک 146، طبقه 4، واحد 401

فیزیوتراپی در منزل با کلینیک فیزیوتراپی قرار

قرار به معنای آرامش، به صلح رسیدن، آرام یافتن. .

• فیزیوتراپیست های مجرب
  • اعزام به همه مناطق تهران
  • تجهیزات فیزیوتراپی کامل
  • ارائه گواهی بیمه تکمیلی
فیزیوتراپی در منزل

توضیحات در رابطه با انجام فیزیوتراپی در منزل

این ویدیو فقط 2.5 دقیقه وقت شما را میگیرد.

خدمات کلینیک قرار برای فیزیوتراپی در منزل

منوال تراپی

منوال تراپی یا درمان دستی استفاده از تکنیک های دستی برای درمان انواع مشکلات عضلانی و مفاصل در فیزیوتراپی است.

لیزر درمانی

لیزردرمانی یک تکنیک غیرتهاجمی در فیزیوتراپی است. امواج لیزر با نفوذ عمیق به بافت ها باعث کاهش التهاب، درد و افزایش دامنه حرکتی می شود.

الکتروتراپی

الکتروتراپی استفاده از جریان الکتریکی برای تحریک عضلات و کاهش درد است. علاوه بر این الکتروتراپی منجر به کاهش ورم و افزایش خون رسانی نیز می شود..

سوزن خشک

سوزن خشک یا درای نیدلینگ استفاده از سوزن های نازک برای خاموش کردن نقاط ماشه ای (تریگرپوینت) با هدف کاهش درد است.

تمرین درمانی

ورزش درمانی یک نوع درمان ثابت شده برای افزایش توان حرکتی و عضلانی بیمار و افزایش دامنه حرکتی است.تمرینات ورزشی مختص فیزیوتراپی باید شخصی سازی شده و بر اساس نیاز فرد طراحی شده و زیر نظر فیزیوتراپیست انجام شود.

ماساژ درمانی

ماساژدرمانی تکنیک های دستی است که برای بهبود دامنه حرکتی،افزایش خون رسانی و رفع گرفتگی های عضلانی بسیار تاثیرگذار است.

فیزیوتراپیست های کلینیک قرار برای فیزیوتراپی در منزل

خانم فرشته مهدوی راد

فرشته مهدوی راد

سفارش فیزیوتراپی در منزل

برای سفارش انجام فیزیوتراپی در منزل با شماره های زیر تماس بگیرید.

در ساعات غیر کاری میتوانید با شماره 09375409874 تماس بگیرید.

علم فیزیوتراپی

فیزیوتراپی نوعی درمان از توانبخشی است که به بیماران کمک میکند که پس از عمل های جراحی و یا مشکلات و بیماری های ارتوپدی و نورلوژی(مغز و اعصاب) به وضعیت قبلی و طبیعی خود برگردند.در فیزیوتراپی از روش های درمانی مانند الکتروتراپی، ورزش درمانی و آموزش ها برای کمک به بهبودی بیمار استفاده میشود.فیزیوتراپیست ها طبق دستور پزشک و یا معاینه و ارزیابی که انجام میدهند برنامه ریزی درمانی را برای چندین جلسه انجام داده و جلسات فیزیوتراپی را شروع میکنند.

فیزیوتراپی در منزل چگونه انجام می شود ؟

در جلسه اول فیزیوتراپیست یک ارزیابی کامل با مدارک پزشکی بیمار به همراه معاینه فیزیکی انجام میدهد و طبق نتیجه این ارزیابی، پلن درمانی تدوین میشود.زمان هر جلسه براساس شرایط بیمار 1 ساعت تا 1.5 ساعت می باشد.فاصله بین جلسات نیز با توجه به نیاز بیمار هفته ای 3 جلسه و یا تمام روزهای هفته انجام میشود. محل انجام فیزیوتراپی بهتر است عاری از هر گونه شلوغی باشد و دارای تهویه مناسب و نورمناسب باشد که فیزیوتراپیست فضای کافی برای انجام تمرینات با بیمار و استفاده از دستگاه ها را داشته باشد.
بدلیل اینکه فیزیوتراپ باید ثبات و حرکت مفاصل بیمار را کار کند. نباید بیمار لباس های تنگ پوشیده باشد. و از لحاظ روانی و فیزیکی نیز آمادگی داشته باشد.

چه اطلاعاتی باید به فیزیوتراپیست بدهید ؟

مناطقی از بدنتان که احساس درد دارید را به فیزیوتراپیست بگویید و همچنین چه سطحی از عملکرد را میخواهید.
زمان شروع درد و مدت زمان درد و اینکه چگونه و بعد از چه اتفاقی دچار درد شده اید را به فیزیوتراپیست بگویید.
اگر تمریناتی که فیزیوتراپیست به شما آموزش میدهد را کامل یاد نگرفته اید حتما با او چک کنید. و همچنین تمریناتی که آموزش میدهد را منظم در طول هفته انجام دهید.
اگر بیماری های زمینه ای مانند ناراحتی قلبی و یا دیابت دارید حتما با فیزیوتراپیست در میان بگذارید.

آیا فیزیوتراپی در منزل گران است؟

هزینه فیزیوتراپی در منزل با تعرفه برخی کلینیک ها نیز برابری میکند.اگر هزینه رفت و آمد، ترافیک شهری و هزینه مرخصی همراه بیمار را در نظر بگیرید متوجه میشوید که در هر صورت هزینه انجام فیزیوتراپی در منزل از کلینیک برای شما ارزان تر است.

آیا تجهیزات کاملی به منزل انتقال داده میشود ؟

اکثر دستگاه های فیزیوتراپی که در کلینیک ها دیده اید پرتابل و قابل انتقال به منزل هستن. دستگاه های استیمولاتور،التراسوند، ویبراتور و لیزر پرتوان را میشود به منزل انتقال داد.

فیزیوتراپی در منزل در مناطق شمال،غرب،شرق و جنوب تهران

کلینیک فیزیوتراپی قرار برای همه مناطق تهران امکان اعزام فیزیوتراپیست دارد.کارشناسان ما در کلینیک فیزیوتراپی قرار نسبت به نوع بیماری و محل سکونت بیمار، نزدیکترین و مناسب ترین فیزیوتراپیست را معرفی خواهیم کرد. بیمار در شمال تهران،غرب تهران، شرق تهران و یا جنوب تهران باشد تفاوتی در ارائه خدمات ما ندارد; ما در هر چهار منطقه تهران قادر به ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل هستیم.

سفارش فیزیوتراپی در منزل

برای سفارش انجام فیزیوتراپی در منزل با شماره های زیر تماس بگیرید.

در ساعات غیر کاری میتوانید با شماره 09375409874 تماس بگیرید.